ထြားထြားႀကီး ၀ယ္ယူရန္ လိပ္စာမ်ား ကလစ္ေထာက္ၿပီးၾကည့္ရွဳပါ

က်ေနာ္ က ဗမာ့ဓေလ့ေတြထဲမွာ လက္ထပ္ျခင္းဓေလ့ကို သိပ္ႏွစ္သက္တာ။ ဘာ ဘာသာေရး ထံုးစံမွ မပါဘဲ လူမႈဓေလ့သက္သက္ ဆီကူလာ ျဖစ္လြန္းလို႔..။ ဘာသာတရားကလည္း ကိေလသာ၊ တဏွာျဖတ္၊ သံသရာ ျပတ္ေအာင္ လုပ္ဖို႔က အႏၱိမ ဆိုေတာ့ ဘာသာဓေလ့ နဲ႔ ဆက္စပ္စရာလည္း အေၾကာင္းမရွိဘူး။ အရင္ေျပာေလ့ရွိပါတယ္။ က်ေနာ္က စာေတြမွာသာ (မႏူးမနပ္ စိတ္အားထက္သန္ေနတုန္းက ငါမကယ္ ေသဖြယ္ရာ ရွိ စိတ္ဓာတ္နဲ႔) ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ လွန္ေထာင္းခ်င္ ေထာင္းမယ္..။ ဒါေပမယ့္ ကမၻာအရပ္အရပ္ က ႏိုင္ငံျခားသား နဲ႔ ဆိုရင္ ဗမာ့ဓေလ့က ေကာင္းမြန္တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို အကိုးအကားနဲ႕ ဥပမာေတြ၊ ေဒသတြင္း တိုင္းျပည္ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ခ်က္ေတြ၊ အထူးသျဖင့္ အေနာက္ဓေလ့ထက္ ပိုလြတ္လပ္တဲ့ လက္ထပ္ျခင္းလို ကိစၥမ်ိဳးေတြဆို ေဝေဝဆာဆာ သာဓက ျပဳ စကားလက္ဆံုက်တိုင္း ရွင္းျပေလ့ရွိတယ္။ ဗမာ့ဓေလ့မွာ အိမ္ေထာင္ျပဳမႈဓေလ့ေလာက္ လြတ္လာတာ ဘာမွ မရွိဘူး။ ဟိုးအရင္ ဘာသာထံုးတမ္းေတြနဲ႔ ကင္းလြတ္တဲ့ ဆီကူလာ ျဖစ္မႈ ရဲ႕ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းကို အက်ိဳးျပဳမႈ သေဘာေတြ ဆက္တိုက္ ေရးလိုက္မဟဲ့ ဆိုတဲ့ စိတ္ေတြ ရွိတုန္းက လက္ထပ္ျခင္းဓေလ့ ကို ေရးခ်င္တာ ထိပ္ဆံုးကေပါ့..။ ေနာက္ေတာ့လည္း ေဟာရင္းသာ ပ်ံလြန္ေတာမႈ မယ့္ သေဘာ၊ ဆီသည္မ လက္သုတ္ေတြအေၾကာင္းကို သိနားလည္ၿပီး စိတ္ေျဖရင္းနဲ႕ ေရးခ်င္သားခ်င္စိတ္လည္း မရွိေတာ့ မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး..။ ဘာ ဘာသာေရးအထိမ္းအမွတ္ အခမ္းအနား (Ceremony) မွ မပါဘဲ လင္ကိုယ္ မယားကိုယ္ ႏွစ္ေယာက္တည္း သေဘာတူေနထိုင္ၿပီး အရပ္က အသိအမွတ္ျပဳရံုနဲ႕ လူမႈထံုးတမ္း၊ တရားဥပေဒထံုးတမ္း ႏွစ္ခုစလံုး နဲ႔ တရားဝင္ တဲ့ ဓေလ့ ဆိုတာ နည္းနည္းေနာေနာ လြတ္လပ္မႈ မဟုတ္ဘူး။ ပုဆိုးတန္းတင္ အၾကင္လင္မယား ဆိုတာ တကယ္ေတာ့ သိပ္လြတ္လပ္တဲ့ Living together တမ်ိဳးပဲ။ ထမင္းလက္ဆံု စားရံု၊ ပုဆိုးတန္းတင္ ရံု နဲ႕ အရပ္က သူတို႔ ကို ေမာင္ႏွံ တစံု အေနနဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳ လူမႈဘဝ မွာ လက္ခံႏိုင္တဲ့ ခံယူခ်က္၊ သေဘာထား က သိပ္က်ယ္ျပန္႕တဲ့ စိတ္ေန၊ စိတ္ထား နဲ႔ အေတြးအေခၚပဲ။ ဗမာ့လူမႈအသိုင္းအဝန္းမွာ လိင္တူခ်စ္သူေတြဆိုရင္ ႏွာေခါင္းရံႈ႕၊ ေမးေငါ့ခ်င္ၾကတယ္။ လိင္တူ လက္ထပ္ခြင့္ ကို ဥပေဒအရေကာ၊ လႈမႈထံုးတမ္းအရ ပါ လက္မခံၾကဘူး။ ဒါက တကယ္ေတာ့ တဝက္ပဲ မွန္တယ္။ ဗမာလူမႈထံုးတမ္း ရဲ႕ လြတ္လပ္တဲ့ လက္ထပ္ျခင္း ဓေလ့ေၾကာင့္ တကယ္ေတာ့ လိင္တူ လက္ထပ္ခြင့္ကို လႈမႈထံုးတမ္း အရ လက္မခံဘူးဆိုတာ မမွန္ဘူး။ ငယ္ငယ္က စာသင္ရတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းရွိတယ္။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းနဲ႕ ကပ္လ်က္ အစိုးရဌာန ေျမတခု မွ ေစ်းဆိုင္ေလးေတြ ရွိတယ္။ တဆိုင္က က်ေနာ္ တို႔ ငယ္ငယ္က မုန္႔စားေနက်၊ ႀကီးေတာ့ ကြမ္းစာ၊ ေဆးလိပ္ေသာက္ လုပ္ေနက် ကြမ္းယာဆိုင္ေလး..။ အမ်ိဳးသမီး လိင္တူ ခ်စ္သူ Lesbian ႏွစ္ေယာက္ ေပါင္းရဲ႕ စီးပြား ဆိုင္ေလးပဲ။ သူတို႔ကို ဘိုထီး နဲ႔ ဘိုမ လို႔ အရပ္က ေခၚၾကတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ အိမ္ေထာင္ဘဝ တည္ေဆာက္ သုခ ခ်မ္းသာ ရၾကတယ္။ ကေလးေတာင္ ယူ ေမြးစားထားလိုက္ေသး ဗ်ာ..။ ခ်စ္လိုက္တာလည္း အမ်ားအားက် ၾကည္ႏူးစရာ..။ အရပ္ကလည္း သူတို႔ကို လင္မယား၊ ဇနီးေမာင္ႏွံ အျဖစ္ပဲ ျမင္ၾက၊ အသိအမွတ္ျပဳၾကတယ္။ ဘာ ဥပေဒ အရ လိင္တူလက္ထပ္ခြင့္ အခြင့္အေရး (Gay or Lesbian Marriage Right) ကို ဒီမိုကေရစီ လူ႔အဖြဲ႕အစည္း အေနာက္မွာလို တကူးတက သီးသန္႔ ေတာင္းေနစရာမလိုဘူး။ အေၾကာင္းက ဗမာ့လူ႔အဖြဲ႕အစည္း မွာ လြတ္လပ္တဲ့ ထိမ္းျမားလက္ထပ္ျခင္း ဓေလ့ ရွိေနၿပီးသား ျဖစ္လို႔ပဲ။ ကဲ.. ဘယ္ေလာက္ ဂုဏ္ယူစရာ ေကာင္းလဲ။ က်ေနာ္ အဲဒီ အခ်က္ကို ေလးငါးတန္းေက်ာင္းသား ဘဝ ဘိုထီး၊ ဘိုမ ဆိုင္မွာ က်က္စားေနကတည္းက ျမင္ခဲ့၊ သိခဲ့၊ နားလည္၊ အသိအမွတ္ျပဳ တန္ဖိုးထားတတ္ခဲ့တယ္။ ဆိုေတာ့.. ဘာသာေရး နဲ႕ ဥပေဒ အရ ခ်ဳပ္ေႏွာင္မႈ မရွိတဲ့၊ လြတ္လြပ္စြာ တူႏွစ္ကိုယ္ သေဘာတူ လက္ထပ္ ေပါင္းသင္ ေနထုိင္ခြင့္ Living Together ကို ေရွးပေဝသဏီ ကတည္းက က်င့္သံုးတဲ့၊ လက္ထပ္ထိမ္းျမားျခင္း ညီမွ် တရားမွ်တမႈ (Marriage Equality) အရ လိင္တူလက္ထပ္ခြင့္ အခြင့္အေရး (Same Sex Marriage Right) ကို ေတာင္းစရာ မလိုဘဲ အျပည့္အဝ ရရွိခံစားေန တဲ့ က်ယ္ျပန္႕တဲ့ စိတ္ရင္းသေဘာထားရွိတဲ့ က်ေနာ္ တို႕ ဗမာ့လူအဖြဲ႕အစည္း ရဲ႕ ေကာင္းမြန္ အျမစ္တြယ္ေနၿပီ ျဖစ္တဲ့ ထံုးတမ္း၊ သေဘာထား၊ ဓေလ့၊ အျမင္၊ ခံယူခ်က္ေတြ ဗ်ာ..။ ဒါေတြကို ဘာလို႔ ခုမွ ဘာသာ၊ လူမ်ိဳး အေၾကာင္းျပ အေရာင္ေတြဆိုးခ်င္၊ သေဘာထားေတြ ေျပာင္းဖို႕ ႀကိဳးစာခ်င္ၾကတာလဲ..။ မိတ္ေဆြတို႔ ေရွးရိုးစြဲခ်င္သလား..။ ဗမာ့ယဥ္ေက်းမႈ၊ ဓေလ့ေတြကို သိပ္ ထိန္းသိမ္းေနခ်င္သလား..။ ဒီလို ကိုယ့္ဆီ အေျခတည္ ရွိေနၿပီးသား (၂၁) ရာစု နဲ႕ တန္းဝင္ တဲ့ အေတြးအေခၚ၊ ဓေလ့ ေကာင္းေတြအတြက္ ေရွးရိုးစြဲ၊ ဆက္လက္ ထိန္းသိမ္းပစ္လိုက္စမ္းပါ။ က်န္တဲ့ အပိုဆာဒါး လက္ေတြ႕ အက်ိဳးမဲ့ အလုပ္မျဖစ္တဲ့ အေတြးအေခၚေတြ၊ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ ဝင္မစြက္လာေစပါနဲ႕..။ Cradit : ၿငိမ္းခ်မ္းေအး ၁၃ ၊ ဇြန္ ၊ ၂၀၁၃by: Eros

အေသးစိတ္သိရွိလိုလွ်င္ ကလစ္ေထာက္ၿပီးၾကည့္ပါ

Public Chat Room

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks